Merhabalar yarın projemin teslimi için son gün. Her şeyi hallettik ama bir türlü esp8266 dan oluşturdugumuz sitede su pompasını çalıştıramıyorum. Kaynak olarak bilgisayar kullanıyorum ama röle ve su pompası için 9v luk pil kullanıyorum. Nerde hata yapıyor olabilirim