A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çözümü olduğunu sanmam. Bu devran böyle gelmiş böyle gidecek. Bir çözüm bulunursa, belki gelişmiş ülkelerde bulunur. 3. Dünya ülkeleri için yapacak çok da birşey yok.
çözümü olmayan birşey için neden konuyu açma gereği duydunuz peki