SmhCLK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Afrika'daki çocuklarda açlıktan ölüyor. Onlarda kabul etmeli mi? veya elleri ayakları çapraz kesilen "KÖLE" ataları da kabul etmeli miydi?
Afrikalı çocuklar konusunda birkaç farklı nokta var. Sadece görünene odaklanırsan yanlış hüküm verirsin.

Afrika insanının tabiatını bilmek gerekiyor. Mevcut kötü durumu değiştirmek için fazla bir emek vermiyorlar genelde. Durumu kabullenmiş haldeler. Afrikaya gitmiş bir yakının yoksa bilemezsin. Bu durumlarının kabahati başkasında olmamalı.

Diğer sorunu da Afrikalıları köleleştirip anavatanından Amerika ya götürüp satanlara sormak lazım.