Çekim denilince aklıma geldi.
Yıllardır bizim evde türk telekom çekmiyor diye kendimizi paraladık. Şikayetler oluşturduk.

Sonra kullandığımız Samsung telefonları redmi ile değiştirdik. Neredeyse full çekmeye başladı.