Yaz geliyor. Şimdi evde sıcak bastı. 7 8 aydır köşede yatan vantilatörü çalıştırdım. Tekleme yapıyor. Ayaklı Pervaneli. Sabit tek yönde durunca çalışıyor. Etrafından dönmesi için düğmesini aşağı indirince tekleyerek çalışıyor.
Yani ne demek istiyorum. Konunun bunla alakası ne?
Her yaz ayında, modern köleliği bir kez daha anlıyorum. Ultra zengin olanlar evinde iş yerinde gece gündüz en iyi klima kullanırlar. Yani yazın terlemezler. Kışın üşümezler. Zengin olmayanlar evde vantilatör ile idare ederler. Vantilatörü olmayan insanlarda var. Onların ki can değilmi? Ama modern köle olanlar işi dışarıda ise Allah yardım etsin.
Sıcağın altında kavrulanlar var.
Allahtan temennim, dünya şartları biraz daha iyi olsun. Modern köleler daha iyi şartlarda yaşasınlar.
Her şey eşit olsaydı imtihan olur muydu? Kimi zengin doğuyor kimi fakir. Allah'ın takdirini kabul etmek gerekiyor.