Selamlar,

Sosyal medyada bir şey gördüm, bilgisayarımızdan bir ayarı açıyoruz ve telefonumuza yüklediğimiz program ile beraber PC'yi açabiliyoruz.
Bu ekstra güç harcaması yapar mı?
Isınma vb. Ya da bilgisayarın daima açık kalması gibi sorunlar yapar mı?

Bu PC tarafında sıkıntı yapar mı?
Teşekkürler.
İlgili video;
https://www.instagram.com/reel/DGi9s...gzOGxtdmFtaGgz