İnsanların çoğu neden yüzsüz ve ikiyüzlü.
Hemen her gün akrabasına komşusuna zarar vermek için her türlü pisliği yapoan insanlar, düğünlerde, cenazelerde, bayramlarda vs toplaşıp sohbet ediyor bir de duyar kasıyorlar.
Hırsızlık yapan hırsızlık yaptım demiyor, şöyle çalıştım böyle çalıştım diye anlatıyor.
Yalakalık ispiyonculuk yapan yalakalaık ispiyonculuk yaptığından bahsetmiyor, şöyle çalıştım böyle çalıştım emekli olsdum vs diye hikaye anlatıyor.
Bögenin en halkasız insanalrı ise din adhil hemen her konuda en çok konuşan ve en çok goygoy yapıp üste çıkmaya çalışan insanlar.
Bunlar ve bunlar gibi insanlar neden hiç utanmıyor yüzü kızarmıyor anlamış değilim. Bir aile komşu kahvehane bayram toplantısında bu çakal sürüleri yine en çok goygoy yapanlar..