Hocam elektronik içeceğinize normal sigara için tıp, insan vücudu çok farklı şeyler ilerde nelere yol açacağını bilemezsiniz sizde olmasa doğacak çocuğunuzda olabilir. Bakın 3-4 sene önce bize aşılar kurtarıcı olarak vurdurdular bugün genç yaşta kalp krizi oranları arttı. 1950 yıllarda altın standart olarak yapılan bazı ameliyatların 30-40 sene sonra yan etkilerinin olduğu ortaya çıktı. Sigarada ilk başta faydalı birşey olarak satılıyordu. Yani bana kalırsa normal sigara içmeniz daha iyi hiç değilse ne olacağını biliyorsunuz elektronik sigaranın önümüzdeki 10-20 sene sizde ne sorun çıkaracağını kesinlikle bilmiyorsunuz yapmayın.