20 sene sigara içtim, son 1 senesi de hem elektronik sigara hem de sigara içtim.
8 senedir uzağım; dünyanın en gereksiz şeyi sigara imiş.
Kokusu, zararları,maddi durumu ve insan hayatına iğne ucu kadar yararı olmayan, aksine net olarak ömrümüzden 10 sene götüren ve adam gibi öldürmeyen bir şey sigara ve türevleri.