Selam olsun,
Cevabını bulamadığımız en azından tatmin olacak şekilde bulamadığımız sorularla cebelleşiyoruz.
Cebelleşiyoruz değil mi?
Günlük yarın ne yesem gibi sorulardan bahsetmiyorum elbette.
Biraz daha derin olursa makbule geçer.
Sevgiler.
(Bu konu sizden ziyade biraz benim için açılmış bir konudur o nedenle tüm cevaplar için teşekkür ederim.)