nestroyers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gönderen bu ama.
antipiracytur@microsoft.com

Türkiye de herkese mi atmaya başladılar ki ?
Valla 3-4 sene önce sitesini yaptığım birisi vardı, tam zamanı hatırlamıyorum, o da lisans işleri yapıyordu o zaman, kendisi bana ulaştı tema tasarımı hizmeti aldı, ona tema tasarımı yapmıştım, bu süreçte biraz aramızdaki ilişki o dönem samileşti, kendisi söylemişti, "rakip sitelere microsoft adında mail gönderiyorum telif cart curt g*t korkusundan siteleri kapatıyorlar, piyasa bana kalıyor" gibi bir şey demişti, buna benzer yapan çok vardı, bu işten bir sene sonra bende denedim lisans bayiliği işini bana bile geldi mail, valla o eski müşteriye ulaşmaya çalıştım ama telefon hattı kapanmıştı soramadım sen mi yolladn diye, ben bile o zaman aman kim uğraşacak gerçek falan çıkar şimdi, zaten bir şey kazandığım yok kapatayım ne olur olmaz demiş kapatmıştım siteyi , ben bildiğim halde kapadıım uğraşmadım, yani bunu artık biliyorsun, gerçekte olabilir, rakip sitede olabilir, bu ihtimali bil istedim