Bende aynı durumdayım valla kim ne derse desin çok özverili çalıştığında 24 saat insana yetmiyor. Ben şuanda ortadayım senelerin bilgisi birikimi ile hiç bisey yapmak gelmiyor içimden. Sen benim yapmadığımı yap bi garantin olsun öyle yada böyle