olmaz olur mu? kafasına göre deli gibi para çekiyor. reklamın bütçesini değiştir anında para. eşiğe ulaşıyor 2 provizyon çekiyor sonra 1 kere parayı çekiyor falan. sıkıntılı bir durum.
provizyon alamadık, tekrar dene diyor ya. ona arka arkaya bas. birinde alıyor hata verse de, sonra açılıyor tekrar hesap.
valla hocam bi ara ödüyoduk başarılı oluyodu ama çekmiyodu vs. sonradan düzeliyodu gibi böyle sorunlar çok yaşadık. ama bunda hiç 3d adımına bile geçmiyor. ve hata bu