ultibil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi kanalını açsaydın keşke bu sırada, böyle bir durumda B planı olurdu
Hiç vaktim yoktu inan 2 iş yapıyordum çünkü. Şimdi işten çıkarılırsam vaktim çok olacak ama para kazanmam gerektiği için yine yapamıyıcam.
Ben hep söylerim '' para kazanmam gerekmeseydi çok para kazanırdım '' diye.