By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmediğin bir konuda bilenlere soru soran sensin. Saygısızca cevap verende sensin. Bekle alırsın cevap.
Her konuda aynısınız hocam, cevap var ama her daim cevabınız bomboş, şova gerek yok rakip istemiyorum yazın kısaca, imzadan belli zaten, daha önceden engellemiştim, şimdi engeli kaldırdığıma pişman oldum açıkçası hala aynısınız, insanlara tepeden bakmaya devam edin.