BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Felsefe yapmayında günde kaç adet üretirsek sıkıntı yaşamayız onu söyle hocam
Bilmediğin bir konuda bilenlere soru soran sensin. Saygısızca cevap verende sensin. Bekle alırsın cevap.


Haha beni engellemiş zavallı



BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her konuda aynısınız hocam, cevap var ama her daim cevabınız bomboş, şova gerek yok rakip istemiyorum yazın kısaca, imzadan belli zaten.
Bana rakip olacak kapasiteyi kendinde görmen beni umutlandırdı ve mutlu etti.. ama bu kafayla malesef dostum. Önce terbiye ve adap öğrenmen gerekiyor.