1,5 milyon civarına Peugeot 308 GT var. Yeni kasa olan. Özellikle yeşil rengi hoşuma gidiyor.
En dolu olanı 1.2 PureTech GT diye geçiyor. Kullananlara göre motorun 1.2 olması pek sorun olmuyormuş torktan dolayı. Çokta uçan kaçan beklemeyin ama. Sportif görünümlü aile arabası gibi
Hocam tipi fln güzelde direksiyon tasarımını bir sevemedim gitti valla