Çocukluğumdan beri oynarım yaş 36. Nova seviyesinden çıkamadım. Arkadaş adamlar sanki espor oyuncusu bu seviyede inanılmaz oynuyorlar. Birazda şanssızlık gibi geliyor ben max 1 saniye bile aim oturtma süresi tanımıyor gençler maşallah😁 bazı haritalarda gümüş seviyesinde bile inanılmaz oynuyorlar. Nedir bunun sırrı😊