BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam, sen olayı yanlış anlamışsın. Son çıkan nokia telefonlar neden aynı işlevi yapamıyor hiç sormuyor musunuz kendinize? Pixel artıyor, çözünürlük artıyor aynı kaliteyi nasıl yakalamayı düşünüyorsun? O telefon, apple, samsung, nokia, huawei, xiaomi gibi son çıkan telefonlardan daha iyi görüntü yakalama özelliğine sahip çünkü 144p. Nokia G22 neden aynı işlevi göremiyor? 2023 model son çıkan nokia. Mevzu marka da değil zamanın şartları.
Neyse sen devam et çok farklı yere gidiyor çünkü konu farklı senin yazdigin farklı