Sen olayi yanlış anlamışsın ben onu demedim videoyu izlememişsin tuşlu telefon o anı yakaliyorsa o kadar fiyattaki telefonlar daha iyisini başarmasi lazım yani Nokia devam etseydi çok daha kaliteli işler çikacağı ortadaymis
Hocam, sen olayı yanlış anlamışsın. Son çıkan nokia telefonlar neden aynı işlevi yapamıyor hiç sormuyor musunuz kendinize? Pixel artıyor, çözünürlük artıyor aynı kaliteyi nasıl yakalamayı düşünüyorsun? O telefon, apple, samsung, nokia, huawei, xiaomi gibi son çıkan telefonlardan daha iyi görüntü yakalama özelliğine sahip çünkü 144p. Nokia G22 neden aynı işlevi göremiyor? 2023 model son çıkan nokia. Mevzu marka da değil zamanın şartları.