@fikirdanis;la iyi geçin her ay maaşın yarısını gönder hocam

işin şakası iyi bir usta bulamazsanız geçmiş olsun diyelim
hocam tamirle ustayla çok işimiz olmuyor ilk defa başıma gelince öneri ile gittim inşallah zamanla oturur piskolojim bozuldu valla
moralim bozuldu