Askerde acemi birliğinde yarı tuşlu yarı otomatik telefon sokmak yasakmıdır? Siz nasıl yaptınız
Ben asteğmen olarak yaptım bizde sorun yoktu ama ben genelde kullanmadım. Telefonu az bırakmak arkadaş ortamı oluşturmak daha hoş. Askerlik mantıksızlık yeri ama arkadaşlık ortamı için bulunmaz yer. Hayırlısı ile git gel Allah'a emanet