Yasak hocam ama zamanla rütbeliler size alışıp esneklik gösterebiliyor fakat benim görüşüm 6 ay telefon kullanmayın insanlarla bağ kurun sohbet edin çekirdek kola yapın iki lafın belini kırın hayatınızda isteseniz dahi gidemeyeceğiniz ve tekrar bulunamayacağınız bir ortam yine sizin kendi görüşünüzdür fikirlerinizi yanıltmak istemem
Ben 12 ay yaptım telefon çarşıdan çarşıya her hafta sonu alıyorsunuz zaten insanlarla hayvanlarla çiçeklerle böceklerle bağ kurdum kullanmak istemedim Kars şahnalar 97/3 devreye ve tüm askerlik görevini yerine getiren askeri personellere selam olsun