StarOnline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzmir - Antep XL paket seçiyorum 119 tl diyor doğrumudur? 30x50cm paket bir de.
Evet hocam, orada yazan rakamı ödüyorsunuz şubede. Bir kaç kez gönderim sağladım, şubedekiler bilmiyordu ben gönderirken ama bir şekilde çözdüler. Oradaki rakam ile gitti hep.