Reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bildiğim kadarıyla nerede şirket kurarsan kur her türlü türkiyeye getirdiğinde parayı vergisini ödeyeceksin yurtdışı şirketinden türkiyedeki şirketine ödeme gönderirsende %50 üzerinden vergi değerlendiriliyor öylede bi avantajın vardı ama bunları muhasebeci daha net anlatır sana
Kara para yapıyormuşum gibi muamele yapıyorlar hocam ya