Merhabalar iyi çalışmalar, Türkiye'deki maliyetler ve KDV yükü nedeniyle şirket kurulumunu İngiltere'de gerçekleştirenler bu durumları nasıl yapıyor destek olabilir mi merak ediyorum.

  1. Ödemeler nereden alınır?
    Wise hesabı açarak verilen IBAN üzerinden ödeme alınabildiğini gördüm. Ancak bu hesap üzerinden Türkiye’deki bir banka hesabına para transferinde herhangi bir sorun yaşanır mı?
    Ayrıca bu durumda Türkiye’de gelir vergisi doğar mı?
    Çünkü mevcut durumda %20 KDV + %15 Gelir Vergisi + muhasebe giderleri derken elimde neredeyse hiçbir şey kalmıyor.

  2. Şirket kuruluşunu hangi firmaya yaptırdınız?
    Piyasada çok uygun fiyatlı yapanlar da var, daha kapsamlı hizmet sunanlar da.

  3. Faturalama sürecinde herhangi bir sorun yaşıyor musunuz?
    Örnek vermek gerekirse, Türkiye’den yaptığınız 10.000 TL'lik bir satışta toplamda ne kadar masraf çıkıyor?