Geçen sene bir görüntüleme merkezinde yanlış hatırlamıyorsam 9-10k civarı bir tutara yaptırmıştım. İşlem ewöncesi nabız kontrolü uygunsa yapıyorlar. Uygun değilse bir ilaç veriyorlar içip bir gün sonra gidiyorsun (Benim doktor öyle önermişti). İşlem sırasında damar yolu açılarak ilaç veriyorlar ve İlacı vücudunun her yerinde hissediyorsun. Sanki altına kaçırmış gibi bir his oluyor ama 10-20 saniye felan sürüyor. Devlet hastanesinde de durum farklı değildir ama tabi randevu bulabilirseniz.