leupay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sigara kullanmıyorsanız sorun yok diyebilirim.
Ve Siyami gibi bir hastaneye gidin normal tahlillerinizi yaptırın. Şayet kalp ile alakalı tahlilerde sorun çıkmaz ise takılmayın anjiyoya.
35 yıldır sigara içiyorum. O yüzden kontrol ettirmek istiyorum zaten