Sigara kullanmıyorsanız sorun yok diyebilirim.
Ve Siyami gibi bir hastaneye gidin normal tahlillerinizi yaptırın. Şayet kalp ile alakalı tahlilerde sorun çıkmaz ise takılmayın anjiyoya.