Hocam bunlardan çok fazla kar beklenmezse satışından 25-50 gibi karları fazla beklemeden elde edebilmek mümkün mü acaba? Uğraşa uğraşa ufacık bir sermaye oluşturdum böyle konuları da çok görüyorum beğendiklerimi alasım geliyor ama elimde patlarsa diye korkuyorum. Emek verip paylaştığınız için teşekkürler.
Hocam rica ederim. Şöyle anlatayım o sizin kabiliyetinize veya bütçenize bağlı

Ben kar edemiyorum mesela

Kabiliyetiniz yoksa belirli bir bütçe ayırarak forumdaki arkadaşlardan yardım alarak belirli bir seviyeye getirmeniz tabiki mümkün. Domain almaktan zarar gelmez 100 tl ye kayıt yapabiliyorsunuz. En kötü projelendiremezseniz geri aynı paralara satabilirsiniz.