dedemler evini satmak için emlakcıya vermiş, emlakcı alıcı bulmus fakat dedemler satmaktan vazgeçmiş, emlakcı satıştan cayma bedeli 250k istiyor, böyle bir hakkı var mı?
ÖNEMLİ DETAY:
-Alıcı kopara vermiş ve Taraflar arasında bir ALIM- SATIM sözleşmesi yapılmış ise, ve bu sözleşmede CAYAN TARAF EMLAK HİZMET BEDELİNİ ÖDER DİYE BİR MADDE VAR İSE, EMLAKÇI CAYAN TARAFTAN HİZMET BEDELİ ( KOMİSYON) Talep edebilir.
Üstte belirttiğim detaylar YAZILI OLARAK yok ise hiçbirşey talep edemez.
Hayırlı günler.
..