mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sizin arayüz eski, yani container kullanmıyorsunuz bölme kullanıyorsunuz. container ile yeniden tasarlamanızı öneriyorum. elementorun ayarlar kısmından containerları aktif edin ve öğeleri tekrardan içerisine yerleştirin. bu containera geçiş yaptıkları için sorununuz onla alakalı olabilir.
Şimdi anladım hocam kusura bakmayın. Konteynır kapalıydı evet. O zaman konteynır olarak yeniden yapılandırmam lazım ki ana düzenleyicide gözüksün değil mi? Kısım kısım açınca aşağıdaki gibi beni yönlendiriyor zaten. Bu şekilde hepsini tek tek dönüştürüyorum o halde.