Bu arada bir güncelleme daha yapayım. Apple Pay olarak kullanıyorum ben .. Bazı post cihazlarında geçmiyor sebebini anlamış değilim. Tamamiyle post cihazıyla alakalı tahminimce.. Atıyorum migrosta 3 kasa var 2 tanesinde geçmiyor bir tanesinde geçiyor. Çoğu benzin istasyonu artık pompanın yanında ödeme alıyorlar 3 tanesinde denedim olmadı maalesef. Ancak halen markette ödeme alan istasyonlar var onlarda ödeme sorunsuz yapılıyor.
Düzenleme yurt dışına açık ödemeleri kabul eden istasyonlarda geçiyor artık. Opet sorunsuz kullanılıyor.