emlakçıyla yazılı bi sözleşme yapıldıysa ve içinde "alıcı bulunduğunda satış gerçekleşmesse şu kadar ücret ödenir" gibi bi madde varsa emlakçının böyle bi talepte bulunma hakkı olabilir.
ama sözleşme yoksa ya da sadece sözlü bi anlaşma varsa bu parayı talep etmesi hukuken çok zor karşı tarafın dava açması gerekebilir ama o da büyük ihtimalle lehine sonuçlanmaz.
Mahkemeler genelde yazılı sözleşmeye bakar öyle kafasına göre 250k isteyemez yani.