Bilinen bir internet servis sağlayıcı ile yaklaşık 10 ay kadar abonelik sürem oldu bu süre içerisinde aylık kesilen faturalarda wifi modem kiralama hizmeti diye ayrıca bir kalemi de eklediler halbuki benim ne modem isteğim oldu nede tarafıma bir modem filan gönderilmedi. abonelik sonu faturalarımın hepsini tüketici hakem heyetine sundum ardından karar açıklandı ve haklı olduğum gerekçesi ile alınan ücretin geri iadesi kararı çıktı firmaya bu kararı gönderdim ardından kendilerinin bir borcu olmadığını ve benim onlara borcumun olduğumu söylediler halbuki tüm faturalarım zamanında ve eksiksiz banka tarafından ödendi sonra bana siz parayı gönderin biz size iade geçicez dediler kısacası iade edilecek bedelin tutarını gönderin biz onu iade edelim diyorlar saçma bir şekilde bende benim borcum olmadığını söylememe rağmen bana abonesi olmadığım firma 10 ay sonra usulsüzce bir fatura kesiyor ve diyorki faturanızı kestik ödemezseniz yasal takip başlatıcaz ödedikten sonra haber verin iade edicez diyorlar. şimdi ben ne yapmalıyım bu faturayı ödeyeyim mi yok sa ödemeden nasıl itiraz edebilirim. ödersem parayı iade edecekler ve tüketici hakem heyeti kararını iade yaptık diye kapatacaklardır zaten amaçları da bu ona göre harekete geçmek istiyorum acilen cevaplarsanız sevinirim.