uygulama kötü değil fakat pahalı bilgin olsun. Gittiğin ülkede havalimanında reklamlardan gördüğün firmadan alırsan çok çok daha ucuza alırsın. Örnek vereyim 500 gb 15 dolara aldım ben Karadağ'da. Bahsettiğin uygulamada aynı gb alsam 100 dolar falandır