Aloha06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
net gsm en uygunu turcel alt yapısını kullanıyorlar
Fiytı ne kadar hocam birde faturasız degil mi 😊
Son olarak şubeleri mi var acaba hocam yoksa direk internetten siparis mi verecegiz