Ben baya bağımlısı oldum bu işin, uğraşırken müthiş keyif alıyorum, daha önce öğrenemediğim birçok şeyi vibe coding sayesinde öğrendim, yapay zekanın bana verdiği her kodu öğrenmeye çalışarak ilerliyorum. Siz ne durumdasınız, neler yaptınız bugüne kadar? Forumda 1-2 günde bile çok harika işler yapanlar var. Çocukları 10 yaşında bu işe başlatmak lazım diye düşünüyorum, hem sıkılmazlar, hem düşünmeyi öğrenirler, hem de birşeyler üretmenin tadına ufak yaşta varıp, coder olmasalar bile, faydalı insan olabilirler.
Sanirim bu vibe coding denen seyi ilk ben baslattim

proje baya zaman aldi ama. suan mobile app yapiyorum. proje su yuzden zaman aldi. Ben wordpress, webpack ve custom kod yazarak hem yapay zekayi hemde kendimi cok zorladim. next.js uzerinden gitseydim daha kisa surerdi.
https://pyroautotransport.com/
Form ve checkout sayfasi ben ve vibe codin