Selamlar,
Şirket bilgilerimizde 2 adet whatsapp numarası satın alacağız.
1 Tanesini sadece Whatsapp için,1 tanesini ise normal telefon gibi kullanacağız.(Arama vb.)
Şuanda NetGSM düşünüyoruz,iyi midir hoş mudur sorun yaşayan oldu mu öneriniz var mıdır sormak istedim.
Teşekkürler.