Merhaba arkadaşlar. Makine mühendisiyim ve bu durumdan olduğumdan beri memnun değilim. Sektör değiştirmek istiyorum. Yenilenebilir enerji veya yazılım alanına yönelmek istiyorum.
Öncelikli olarak;bu alanlarda çalışan arkadaşlar çalışma koşulları hakkında düşüncelerimi merak ediyorum.
İkinci olarak;özellikle yazılım sektöründe iş bulma konusunda çok farklı yorumlar var. Temel bilgiler ile junior olarak iş bulabilir miyim?
Şimdiden teşekkür ediyorum.