Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim çevreme has olabilir ama, 25 yaşı geçipte dota oynayan çevremde kim varsa hayattan vazgeçmiş hayat gayesi kalmamış insanlar. Asosyal oyunlarına bulaşmayın hocam. (Kendi çevremden edindiğim izlenimdir. Kimseyi yargılamak haddime değil.)
Bi bakıp cıkmayı düşündüm şu yorumundan sonra hocam

roxside adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En büyük önerim dota pişmanlıktır başlama!
Rank sistemini bozdular inanılmaz kötü 10k saat oynamışlığım var.
Halen mouse tutamayan klavye tutmayı bilmeyen oyuncular veriyor.

Map büyüdüğünde bir renk geldi fakat çok zaman geçmeden yeni güncellemeler ile insanları oyundan soğuttular.