Değişiklik yapıp dota2'ye başlamaya karar verdim.Oyun hakkında önerilerde bulunabilirseniz çok iyi olur.
Lol oynamıştım fakat tekrar başlamak istemiyorum. Benden 10-12 yaş küçük insanlardan ailevi küfürler yiyip yeni bir monitör siparişi vermek istemiyorum.
En büyük önerim
dota pişmanlıktır başlama!
Rank sistemini bozdular inanılmaz kötü 10k saat oynamışlığım var.
Halen mouse tutamayan klavye tutmayı bilmeyen oyuncular veriyor.
Map büyüdüğünde bir renk geldi fakat çok zaman geçmeden yeni güncellemeler ile insanları oyundan soğuttular.