Benim çevreme has olabilir ama, 25 yaşı geçipte dota oynayan çevremde kim varsa hayattan vazgeçmiş hayat gayesi kalmamış insanlar. Asosyal oyunlarına bulaşmayın hocam. (Kendi çevremden edindiğim izlenimdir. Kimseyi yargılamak haddime değil.)