TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgim yok neden yasak olduğuna dair. Geçen biri R10 için herhangi bir veri çekmeyen eklenti yapmıştı silinmişti konusu
https://www.r10.net/off-topic/444647...-gormedim.html
Kaldırılan eklenti direkt r10 için yapıldığından dolayı kaldırılmış olabilir hocam. Benim eklentimin kaldırılacağını sanmıyorum.