Teşekkür ederim yorumunuz için fakat şuan ne siteden nede eklentiden herhangi bir gelir elde etmiyoruz tamamen ücretsiz kullanım sunuyoruz. Fakat yasaksa yinede kaldırabilirim kullanıcılar sitemizden eklentiye ulaşabilirler.
Bilgim yok neden yasak olduğuna dair. Geçen biri R10 için herhangi bir veri çekmeyen eklenti yapmıştı silinmişti konusu
https://www.r10.net/off-topic/444647...-gormedim.html