MONSAVLE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskişehirde 3 yıldır baba diyebileceğimiz restorantlarda çalıştım farklı pozisyonlarda, takdir tabii ki size kalmış ama çoğu zaman gelen müşteriden çok siparişle günü çeviriyorduk, bir restoranda 3 4 adet kurye çalıştırıyorduk. Sadece bilginiz olması açısından belirtiyorum. İşiniz, fikriniz hayırlı olsun istediklerinizi başarabilirsiniz inşallah.
Hocam çok teşekkür ederim, sizin kadar detaylı bilgim yok açıkçası. Paylaştığınız tecrübe benim için çok değerli. Eskişehir’i o zaman biraz daha dikkatli inceleyeceğim. Tekrar teşekkür ederim, güzel dilekleriniz için de ayrıca sağ olun 🙏