Teşekkürler hocam, doğru söylüyorsunuz fakat, Eskişehirde öğrenci kültürü sosyalleşerek yemek yemeyi seviyor, bu yüzden paket servis hacmi sınırlı kalıyor bildiğim kadarıyla
Eskişehirde 3 yıldır baba diyebileceğimiz restorantlarda çalıştım farklı pozisyonlarda, takdir tabii ki size kalmış ama çoğu zaman gelen müşteriden çok siparişle günü çeviriyorduk, bir restoranda 3 4 adet kurye çalıştırıyorduk. Sadece bilginiz olması açısından belirtiyorum. İşiniz, fikriniz hayırlı olsun istediklerinizi başarabilirsiniz inşallah.