https://platform.openai.com/login
windows ve macden denedim ama logine basıyorum ama sürekli sayfa yenileniyor login ekranı gelmiyor sizde de sorun var mı? denermisiniz acaba sorun bendemi
edit: yokmu Allah rızası için linke tıklayıp deneyecek birisi