kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burnumda et var, nefes alamıyorum ve 5 yıldan fazla otrovine mentol kullanıyorum.
Özellikle son iki aydır günde 5-8 doz almaya başladım.

Artık ameliyat olmak istiyorum.
Fiyatlar, süreç, ameliyat sonra gibi tecrübelerinize ihtiyacım var.
Otrivine kullandığın için etlerin şişiyordur. Önce KBB gidip alerji hapı iste. Otrivine kullanmamaya çalış bir süre sonra burun etlerinin normal düzene geliyor. Et aldırmak, yakdırmak bir çözüm olmuyor çünkü hemen tekrar büyümeye başlıyor.