daggez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Devlette oldum hiç sorun yaşamadım sadece bazı malzemelerin paralarını karşılıyorsun 2 k civarı tutmuştu 2 sene önce
Ameliyat sonrası 2 yıldır durumun nasıl?